TESLİMAT

Kargo ücretleri

Güncel kargo ücreti 37,90 TL'dir. 600 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 

Teslimat Sırasında kapıda ödeme var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Havale/EFT veya Banka/Kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz. 

Siparişim ne zaman kargolanır?

Saat 14:00 a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilir.  (Yoğun dönemlerde değişiklik gösterebilir.)

Siparişim yola çıktı mı? Durumu nedir?

Siparişinin onaylanmasından sonra “hesabım” kısmından siparişlerini görüntüleyebilir, durumları hakkında bilgi sahibi olabilir ve kargoya verildikten sonra SMS ile gönderilen takip kodun ile kargo takibini yapabilirsin.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim ?

Siparişin onaylandıktan sonra veya kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapmak istiyorsan lütfen bizimle info@koredenkozmetik.commail adresinden iletişime geç.

Teslimat süresi

Tüm siparişler Yurtiçi Kargo ile tüm Türkiye'ye 1-3 iş günü içerisinde ulaşıyor. 

Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?

Siparişler Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir.

Yurtdışı gönderiminiz var mı?

Şuan sadece Türkiye içi kargo gönderimimiz bulunuyor. 

ÖDEME

Ödeme Seçeneklerimiz

HAVALE/EFT: Sipariş verirken en son adımda size verilen Havale bilgilerine ödemeyi yapabilirsiniz. Eğer mesai saatleri içerisinde (09:00 - 17:30) EFT yaparsanız kısa sürede hesabımıza yansıyacak, ödemeniz gün içerisinde kontrol edilerek onaylanacaktır.

KREDİ KARTI: PayTR ile rahatlıkla Kredi Kartınız veya Banka Kartınız ile ödemeyi gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizi tamamladıktan sonra açılan İyziko ödeme sayfasından ödemeyi yapabilirsiniz. Siz ödemeyi tamamladıktan sonra sizi tekrar sipariş sayfasına yönlendirecektir. Buradan sipariş numaranız ve diğer siparişiniz ile ilgili tüm detayları inceleyebilirsiniz.

 

Siparişimin HAVALE/EFT ödemesinin onaylandığını nasıl anlarım?

 Havale/eft ile ödemeyi size verilen banka hesap bilgilerine yaptıktan sonra bankanın mesai saatleri içerisinde ödeme tarafımıza ulaşır. Ve ödemeniz onaylanır. Eğer ödemeniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız bizimle iletişime geçin.


Havalenizin onaylandığını ise Hesap sayfasından siparişlerinizin bulunduğu bölümden inceleyebilirsiniz. Ödeme durumu Ödeme Yapıldı olarak görünüyorsa ödemeniz tarafımıza ulaşmış ve siparişiniz en kısa zamanda hazırlanarak kargolanacak demektir.♥

İPTAL

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişinizin iptalini sağlamak için bizimle info@koredenkozmetik.com mail adresinden iletişime geçebilirsiniz. 

Siparişim kargoya verilmeden önce nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse sipariş iptalini sağlayabiliriz. 

Siparişim kargoya verildikten sonra nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal etmek isterseniz lütfen bizimle iletişime geçin.

Not:

Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal edildiğinde kargo ücreti hariç sadece ürün ücreti tarafınıza iade edilir. 

Ücret İadesi

 Kargoya verilmeden iptali sağlanan siparişlerin ücret iadesi aynı gün yapılır. 1-10 iş günü içerisinde müşterinin kartına/hesabına yansır. 

Kargoya verilmiş siparişte ise kargo iade olarak döndüğünde müşteriye ücreti iadesi yapılır. 

DEĞİŞİM/İADE

Siparişimi iade edebilir miyim?

Ürün iade istekleri Tüketicinin Korunması Konunu ve Yönetmeliği hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.
Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hokuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur.

➜ İade talebinizi kargoyu göndermeden önce mutlaka müşteri hizmetlerimize iletmeniz gerekmektedir.

Müşteri hizmetleri mail: info@koredenkozmetik.com

İade Koşulları

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ambalajı / koruyucu bandı açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış, denenmemiş, ambalajı zarar görmemiş, ürünün tekrar satın alınabilirliği bozulmamış olmalıdır. 

İade işlemlerinde ürünler, orijinal faturala nüshalarıyla birlikte iade sebebini açıklayıcı bir yazıyla tarafımıza gönderilmelidir. 

Müşteri hizmetlerimizin sizi yönlendirdiği kargo firması dışında  herhangi bir kargo şirketi ile gönderilen ve  müşteri hizmetlerimizle görüşüp bilgi alınmadan gönderilen iade kargolar tarafımızdan kabul edilmemektedir.

4. Eğer müşterimiz tarafından talep edilen iade yada değişim talebi ise kargo masrafları müşterimiz tarafına aittir.

İade süreci ne zaman tamamlanır?

İade ürünleriniz anlaşmalı kargo firmalarımız ile tarafımıza ulaştırılmalıdır. İadeniz firmamıza ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletişime geçerek, iadeniz ile ilgili detaylı bilgi vererek en kısa sürede iade işlemini tamamlamaktadır. 

Ücret İadesi

İadenizin onayına müteakip tarafınıza e-mail yoluyla bilgilendirme yapılır ve ürün bedeli hangi ödeme tipini seçtiyseniz aynı şekilde 7 iş günü içerisinde iade edilir.

Banka hesabınıza yapılan iadeler 1 iş günü içerisinde, kredi/banka kartlarıyla ilgili yapılan iadelerde, banka sistemleri arası iletişim süresi olduğundan, iade edilen tutarın kartınıza yansıması 1-10 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.

Ücret iadenizin hesabınızda görünmemesi durumunda öncelikli olarak bankanızla görüşmenizi tavsiye ederiz.

Ürünleri iade gönderirken nasıl paketlemeliyim?

İadenizi size gönderildiği gibi kutusunda, köpüğe sarılmış ve eksiksiz bir şekilde göndermeniz gerekmektedir. 

Nasıl değişim yapabilirim?

Web sitemizde değişim yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iade ettikten sonra yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. 

Müşteri Hizmetleri İletişim Formu

Siparişlerinizde yaşadığınız durumlar için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 1-2 iş günü içerisinde geri dönüş sağlanacaktır. 😊